Een expert nodig voor uw pelletkachel ?

Wij zijn de officiële partner van het Invicta merk om na verkoop diensten te bieden voor toestellen
geïnstalleerd in België en het Groothertogdom Luxemburg: inbedrijfstelling, reparaties en onderhoud.

  Verzoek om interventie

Snel

Snelle en proactieve klantenservice
om uw verzoeken te behandelen

Betrouwbaar

Geen onaangename verrassingen,
kunt u gerust zijn

Ervaring

Ervaren technici en
gecertificeerd door Invicta

In dienst stelling

De in dienst stelling is de essentiële stap na de installatie van uw pelletkachel om te kunnen genieten van de volledgie garantie van de fabrikant. Onze technicus controleert of de wettelijke normen en de door de fabrikant opgelegde regels worden nageleefd.

  Conseils d'utilisation

   Bevestigingscertificaat

   Verlenging en uitbreiding van de garantie**

Reparaties

Hoewel pelletkachels zeer betrouwbare toestellen zijn, kan er van tijd tot tijd een defect optreden. Om te vermijden dat u in de kou blijft zitten, komt onze technicus uw kachel zo snel mogelijk herstellen.

  Resolutie tijd van 2 tot 7 dagen*     

  95% van de reparaties voltooid in 1 bezoek    

  Toutes les pièces de rechange en stock**


Onderhoud

De beste manier om storingen te voorkomen, is jaarlijks onderhoud uit te voeren. Onze technicus zal met plezier uw pelletkachel nakijken en reinigen. "U kunt twee vliegen in één klap slaan door uw schoorsteen te laten vegen voor een meerprijs van 45€..

  Voorkeurstarief bij een onderhoudscontract    

   Uitbreiding en verlenging van de garantie**

  Optimalisering van de prestaties van uw kachel


Een oplossing binnen handbereik

Nieuwe aanvragen via het onlineformulier

 Verzoek om interventie 

Voorstel van de interventiedatum binnen 48 werkhuren*

Bevestiging van de afspraak en betaling (indien van toepassing**)

Tussenkomst van onze technicus en aflevering van een digitaal verslag

Opmerkingen :
* 48 werkuren na ontvangst van alle informatie die nodig is om uw dossier samen te stellen (bv. volledige contactgegevens, aankoopfactuur, enz.)
** Betaling alleen van toepassing voor werkzaamheden buiten de garantie en inbedrijfstelling die niet zijn inbegrepen in de aankoopprijs van de kachel.

Vaak gestelde vragen (FAQ)

Une mise en service est une inspection de la conformité de l'installation de votre poêle à pellet par un professionnel. De plus, le technicien venant à votre domicile : 

  • règle le fonctionnement de votre appareil en fonction de votre installation pour en optimiser la combustion
  • vous informe sur le fonctionnement de votre appareil et les principaux réglages. 

Plus d'information relative à la mise en service d'Expert Pellet pour les poêles Invicta se trouvent dans l'article dédié à ce sujet. Bonne lecture !

Le numéro de série de votre poêle identifie celui-ci de façon unique. Il se trouve :

  • Au dos de votre appareil sur l'étiquette signalétique
  • Sur votre manuel d'utilisateur

Il est constitué par 4 chiffres, suivit de 2 lettres (généralement SM), suivit de 7 chiffres. 

Voici une photo d'étiquette d'un poêle Invicta avec le numéro de série encadré en rouge: 


Le ticket de caisse ou la facture d'achat permet de valider l'extension de voter garantie à l'issue d'une mise en service réussie. À défaut de facture d'achat disponible, la date retenue d'achat retenue sera celle de fabrication. Vous pouvez toujours demander au magasin où vous avez acheté votre poêle de ré-imprimer le ticket ou la facture d'achat. 

Une mise en service doit se faire rapidement après l'achat et l'installation du poêle pour valider l'extension de garantie. Vous disposez d'1 mois après l'achat de l'appareil pour installer votre poêle et demander votre mise en service. Passé ce délai, il est possible de régulariser votre situation pendant 2 mois supplémentaires. 

Oui. Cependant, vous ne pouvez l'utiliser plus de 2000 heures avant la mise en service. 

Si la date d'intervention ne convient plus et doit être modifiée, merci de laisser un message vocal au numéro de téléphone 019 48 01 03 en énoncant clairement votre nom, numéro de ticket de contact (celui que vous avez reçu lorsque vous avez rempli le formulaire en ligne). Nous vous rappellerons alors dans les 24 heures ouvrables afin de fixer un nouveau rendez-vous d'intervention. 

Wat zijn de voorwaarden voor een garantieverlenging?

Une mise en service réussie moins d'un mois et demi après l'achat de votre appareil. En effet, si votre mise en service est réussie et que votre installation est donc certifiée conforme, votre garantie est prolongée d'un an sur les pièces détachées et est étendue pour un an à la main d'oeuvre. Plus d'informations sont disponibles dans notre article les 5 choses à savoir sur la garantie Invicta. Bonne lecture !